04.04.2018, kell 10:00-17:00
Toimumiskoht: SPARK Demo, Narva mnt. 3, Tartu
Kuidas rääkida head lugu?
Kuidas avalikult esineda?
Lugusid ei räägi pelgalt kirjanikud või kirikuõpetajad. Me teeme seda kõik – küll hommikul abikaasale kohvi keetes, küll lõunal kliendiga tehingut sõlmides, küll õhtul lapsi magama pannes. Loo rääkimine on meie igapäevase kommunikatsiooni lahutamatu osa, omavaheline kommunikatsioon omakorda aitab meil aga saavutada seda, mida me tegelikult tahame – abikaasale muljet avaldada, kasuliku diili kaudu oma majanduslikku stabiilsust kindlustada või lastele rahulikku uinumist tagada.
Mihkel Raud jagab koolituse esimeses plokis praktilisi näpunäiteid, kuidas haaravat lugu jutustada ning seeläbi teisi inimesi end tähelepanelikult kuulama panna ja – kui eriti hästi läheb – neid endale soodsas suunas käituma suunata.
Mihkli blogil on keskmiselt 100 000 lugejat kuus. Kuidas seda saavutada? Mihkel selgitab eduka blogipostituse anatoomiat ning tutvustab praktilise harjutuse käigus tehnikaid, kuidas blogi ehitada ning isikubrändi tugevaimaks relvaks muuta.
Avalikel esinemistel on tohutu mõju inimese mainele. Kõik, mida me ütleme, jääb meid elu lõpuni jälitama – nii näime me igatahes arvavat ja seda suuremat pinget teiste ees esinemine meis tekitab.
Me kõik esineme vahetpidamata, isegi siis, kui sellest ise aru ei saa. Ei ole põhimõttelist vahet, kas inimene meenutab peielauas kadunukest, peab rahvaülikoolis loengut, tutvustab oma osakonnale tööplaani või lahendab klassi ees võrrandit – need kõik on avaliku esinemise eri vormid.
Koolituse teises plokis jagab Mihkel Raud praktilisi näpunäiteid, kuidas edukalt esineda. Kuidas sõnastada oma sõnavõtt nii, et selle sisu veel järgmiselgi päeval kõigil meeles on? Mida pidada silmas, kui kuulajate ees suu lahti teha, olgu neid kaks või kaks tuhat? Kuidas saada üle lavanärvist?
Mihkel Raua meistriklass varustab iga osaleja konkreetsete ja praktiliste oskustega, mida on kohe võimalik tegelikus elus rakendama hakata.
Koolitus on mõeldud kõigile, kellel tuleb oma mõtteid teistele inimestele nii kirjalikult kui suuliselt esitleda. Kasu saavad tipp- ja keskastmejuhid, turundus- ja müügiinimesed, avalike suhete valdkonna spetsialistid.
Koolitus on tasuline ning osalejate arv piiratud. SPARK Demo liikmesettevõtetele ja Tartu Teaduspargi asukatele on koolituse hind 65.- EUR (millele lisandub KM). Teistele sisuturunduse entusiastidele maksumus 85.- EUR (millele lisandub KM).