1. Palun tutvusta ennast ja iduettevõtet.
Triumf Health sai alguse 2016. aastal eesmärgiga toetada laste vaimset tervist läbi tehnoloogia. Triumf Health on laste ja oma valdkonna spetsialistidega koostöös töötanud välja Triumfland Saga tervisemängu, mis on 7-12aastastele lastele mõeldud vaimse tervise juhtimise rakendus. Ettevõte on asutatud psühholoogiadoktor Kadri Haljase poolt.
2. Mis inspireeris teid ettevõttega alustama?
Triumf Health sai alguse vajadusest skaleerida vaimse tervise teenuseid, sest traditsioonilised teenused on väga raskesti kättesaadavad, aga laste vajadused ja eelistused muutuvad pidevalt, mistõttu tehnoloogia pakub head võimalust jõuda iga lapseni olenemata nende kultuurilisest taustast või kodusest keelest.
Tervisemänguni jõudsime koostöös lastega, kes kujundasid esmase versiooni meie Triumfland Saga mängust ja kes tänaseni annavad just seda väärtuslikku sisendit, kuidas mäng nende jaoks veelgi huvitavam oleks. Meie ülesanne on viia kogu tõenduspõhine sisu lasteni nii, et see oleks neile kaasahaarav ja samal ajal õpetlik. Lahenduseni jõudsime pärast umbes aasta jagu analüüsimist, kas tehnoloogia kaudu on üldsegi lastele võimalik vaimse tervise tuge pakkuda. Kuna sel ajal oli turul palju erinevaid lahendusi monitoorimiseks, kuid mitte ühtegi andmepõhist kohest tuge pakkuvat rakendust, siis alustasimegi Triumfi teekonda. Sel ajal oli küll täiskasvanutele suunatud heaolu lahendusi (näiteks Headspace), kuid lastele suunatud rakendus tuli meil endal üles ehitada, eeskujuks ei olnud otseselt kedagi võtta ja tuli hakata ise teed rajama
3. Kuidas aitas inkubatsiooniprogramm ettevõttel kasvada?
Sparkup programmi kõige suurem väärtus meie jaoks oli see, et me tundsime, et me ei ole üksi ja meid päriselt toetati. Sellist kogemust ei ole meil varem olnud, kuigi oleme olnud erinevates kiirendites ja programmides, aga nendes ei tekkinud seda tunnet, et meiega mõeldakse väga sisuliselt kaasa ja toetatakse just nendes valdkondades, mida meil kõige rohkem vaja on. Sellepärast oleme just nii müügi kui turunduse mentorite osas väga tänulikud ja eelkõige Hannale selle eest, et ta meie meeskonnaga tegeles ja leidis meile õiged domeenieksperdid, kes aitasid meil arenguhüppe teha.
4. Millised olid programmi ajal kõige suuremad väljakutsed ja kuidas nendest jagu saite?
Sisenesime programmi suurte muutuste ajal, kui liikusime tervishoiust rohkem hariduse suunda ja lisaks lõime ka B2C mudeli, et ka lapsevanematel oleks võimalik iseseisvalt oma laste vaimset tervist toetada. Seega toimusid meil programmi jooksul suured arendused ja samuti kõige tähtsam oli prioriteetide paika saamine, sest väga väheste ressurssidega tahtsime saavutada kõike ja korraga. Nii et saime programmi jooksul endale selge teekaardi, mille järgi liikuda, et mitte kogu meeskonda ribadeks tõmmata.
5. Mis on plaanid ettevõtte tulevikuks?
Eks see meie põhjatäht või north star on alati paigas olnud ja oleme liikunud selle suunas, et Triumfland Saga oleks kuldstandard laste vaimse tervise endenduses. Et lastel oleks tugi alati taskus olemas ja seda ka siis, kui neil puudub ligipääs traditsioonilisele abile või nad elavad riigis, kus vaimse tervise teemad on täiesti põlu all. Mängida lastele meeldib ja ühe mängu mängimises ei ole midagi häbiväärset ka siis, kui see mäng on tegelikult vaimse tervise edendamiseks. Nii saame luua muutust ka seal, kus muidu traditsioonilise abi vastuvõtlikkus on väga madal. Tahame jõuda selleni, et meil oleks suurem kaetus keeltest, sest vaimse tervise tugi peab olema laste emakeeles. Ja selleni, et ka erivajadustega lapsed saaksid meie mängust maksimaalset tuge, mistõttu pärast inkubatsiooni jääb Triumf Health teaduspargiga seotuks ka edaspidi ja seda praeguses faasis läbi AIRE programmi, mis võimaldab meil mängu veelgi enam laste vajadustele ja eelistustele vastavaks muuta.
6. Mis nõu annaksite tulevastele inkubatsiooniprogrammi osalejatele või noortele ettevõtjatele?
Ettevõtlus on üks üsna üksildane teekond ja veel selline, kus konkreetset teed ka paigas ei ole. Seega väga ebastabiilne teekond, kus on kindlasti vaja erinevaid nö suuniseid, kuhu suunas on mõistlik liikuda ja millised teed võivad tupikusse viia. Selles suhtes aitab inkubatsiooniprogramm ka sellele kaasa, et ei tekiks tunnelnägemist ja saaks teha soodsa pöörde tupikust välja. Vahel tuleb lihtsalt sellel teel kõigega korraga tegeleda, nii et see siht ja suur pilt peavad ikkagi silma ees olema, et valitud tee ikkagi viiks edasi.
7. Kui küsitakse kas soovitad inkubaatorprogrammi sõbrale, siis mis vastaksid?
Meie meeskond soovitab Sparkupi programmi kindlasti just eelkõige teadusmahukatele ettevõtetele, et viia end äriarenduses uuele tasemele.